Nog 1 week!
Bedankt allemaal voor de donaties! Met nog een week te gaan is er nog €47,- nodig voor het nieuwe servicepakket. Zou iedereen de actie willen promoten in de buurt zodat we de laatste euro's binnen kunnen halen?
Bedankt allemaal voor de donaties! Met nog een week te gaan is er nog €47,- nodig voor het nieuwe servicepakket. Zou iedereen de actie willen promoten in de buurt zodat we de laatste euro's binnen kunnen halen?